nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

keskiviikko 17. elokuuta 2011

Pieni käsityö

Tunnustan hyvät ystävät teille nyt jotakin: En ole puhelinriippuvainen. Minun pitää odottaa todella tärkeää puhelua, että otan puhelimeni mukaan esim. lenkille,  kauppaan tai mennessäni kylään. Vapaapäivinä puhelimeni on telineessä, mutta harvemmin siellä huoneessa jossa itse olen. En halua olla koko ajan saavutettavissa vaan sellaisen ajattelukin jo ahdistaa.
Työssä minulla kuitenkin on puhelin ja sen kanssa on kuljettava koko pitkä työpäivä. Joskus tulee pulma, kun vaatteissa ei ole taskuja ja siihenpä ratkaisuksi virkkasin eilen illalla kännykkäpussukan.
Malliltaan tämä on ihan yksinkertainen ja tietysti siinä on pikkuriikkinen osa vihreää.
Puhelimeeni ilmoitellaan paljon apip-toimintaan tulevia asioita esim: lasten toiminnassa oloaikoja.
Siksi virkkasin sisäpuolelle taskun.
Ja niinpä pieni muistilehtiö ja kynä kulkevat puhelimen mukana työpäiväni ajan.
Nyt ei pitäisi tärkeät asiat unohtua. =D)))

Huomenna on torstai.  Olen nimennyt sen kitutorstaiksi, koska se on päivä joka tuntuu kuluvan töissä hyvin, hyvin h-i-t-a-a-s-t-i.
SIISPÄ JOKAISELLE OIKEIN HYVÄÄ KITUTORSTAITA!!

6 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Nyt pysyy puhelin hyvin mukana, kiva pussukka :))

Ihn hyvin sanottu tuo kitutorstai. Minulla se on viikon pisin ja rankin päivä tällä lukukudella :(
Mutta lyhyt perjantai on sitten se paras päivä.
Ja kuule se on jo ylihuomenna :DD

eikku kirjoitti...

Tosi näppärä puhelinpussukka! Torstai on kyllä aika tuskainen päivä, kun viikonloppuun on siitä vielä niin kauan....

puikkoellu kirjoitti...

Moi ellu! Kiitos vierailustasi,tosi kiva tutustua blogiisi hyvää torstaita Sinullekin ,minulla torstai on,kun olen mökillä toripäivä.Tämän pienen kunnan Luvian
torilla tapaan aina tuttuja ja siellä viivytään kauan. en nim. ole enää töissä.

Tarikka kirjoitti...

Tuohan on hyvä idea kuljettaa puhelinta kun sattuu ne taskut puuttumaan,siihen vielä joku klipsi johonka saa auton avaimet.
Torstai on ihan hyvä päivä viikon loppua odotellessa ettei se tuu liian pian.

Leena/Tekevät Kädet kirjoitti...

Onpa näppäränoloinen pussukka, ja vielä kauniskin!
Minulle torstai on päivä muitten joukossa - näin vuorotyöläisenä päivillä ei ole niin suurta merkitystä, mutta ymmärrän tunteesi! Hyvää viikonloppua =)

anneli 2 kirjoitti...

Heippa. Kiitos vierailustasi blogissani. Mulla on syksyn eka sairaspäivä meneillään. Nyt iski tuo räkätauti poikineen(kurkku kipee ja pikku kuume). Ja torstaina pitäisi olla taasen teräkunnossa kun on viikon "kurjin" työpäivä, onneksi se taitaa olla pelkästää tällä jaksolla kitupäivä. Myöhemmillä jaksoilla se on joku muu päivä pisin ja.....voimia koetteleva. Tuollainen puhelin/pikkuvihko pussukka olis mullekin tarpeellinen. Mä en kans mielellään kulkis puhelimen kanssa työpäivänä, mutta joskus se olis hyvä olla lähellä. Toistaiseksi olen säilyttänyt sitä työpäivän aikana lokerikossani. Tähän sais näköjään pitkää tarinaa syntymään kun on sairas. Nyt taas kuumaa juomaa tankkaamaan. Hyvää viikon jatkoa.