nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Täällä taas

Huh-huh, onpa tässä pari päivää ollut yhtä hulabaloota. Töissä on uuden lukujärjestyksen kanssa opettelua luokassa ja kun samaan aikaan yrittää opetella tuntemaan apip- lasten nimet ja kasvot, niin johan tässä "pieni" pääni on ymmyrkäisenä.  
Eilen töiden jälkeen rupesi sitten astianpesukone tiputtelemaan vettä lattialle ja sekös aiheutti pientä säpinää kotioloihinkin. Ei etes tietokone jaksanut kiinnostaa, kun harmitti mahdollinen koneen rikkoutuminen. Tämä astianpesukone ei ole ollut meillä vielä kolmea vuottakaan. Tänään oli puhe miehen katsoa vähän, mikä voisi olla vikana. No, minä laitoin automaattisesti koneen pesemään ruuan jälkeen ja kone toimi normaalisti. Mikä lie protesti ollut koneella? Nyt pitää vaan tarkkailla, toimiiko normaalisti vai uusiiko vian.

Täällä on ollut aivan ihania aurinkoisia päiviä ja minun syksyn suosikkikukkani on nyt avannut ekan kukkansa.
Kultapallo kukkii niin ylväänä.

Käsitöihinkään ei ole ennättänyt kajota lainkaan. Tällaisista tossuista jäi tähteeksi ne langan pätkät jotka toissa päivänä esittelin.
Tässä nämä odottavat pyykkikoneeseen pääsyä...
Ja pyykkikonekarusellin jälkeen....
On näissä sitten kyllä mukava tepastella. =D))

Huomenna se on taas kitutorstai. No, onneksi mulla on aamuvuoro ap:ssa.
Pääsee vähän aiemmin kotiin.

OIKEIN MUKAVAA TULEVAA TORSTAITA TEILLE KAIKILLE!
KIITOS VIERAILUISTA JA KOMMENTEISTA!! 

2 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Kivat tossut !
Minulla taas on torstai se pisin päivä.
Saa nähdä miten jaksan, olen ollut ihan hirveen väsynyt koko viikon :((
En minäkään tunne kaikkia lapsia nimeltä. Ja olen vaan kahtena päivänä viikossa kerhossa.
Odotellaan taas perjantaita !!

eikku kirjoitti...

Ihanat tossut! Mulla temppuili kanssa asianpesukone, mutta kohta taas toimi, mutta pesukone teki eilen lakon, kaikki vedet lattialle, jippii! Onneksi on pihasaunassa varakone, mutta miten sekään sit enää toimii, kun on siellä koko viime talven lojunut.
Onneksi kohta on kitutorstai jo paremmalla puolella!