nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Vapaapäivän vietto

Kiirettä se pitää, kun vasta nyt koneelle joutaa...

Tänään olen:
Järjestellyt käsityökorin tyhjäksi lankavyötteistä, langanpätkistä  ym. ylimääräisestä. Nyt siellä ei ole kuin mittanauha, sakset, muistilehtiö, puikkomitta sekä  ikuisuusprojektivirkkaus. No, kaksi työtä on neulepuikoille tänään silmukkansa saanut, joten kauan ei  kori tyhjänä ollut.

Kokeilin levyhuovutusta


Järjestelin neulepuikkoja etsiessäni puikot järjestykseeen:

koot viidestä ylöspäin....

koot 4 1/2 alaspäin...

Nyt on taas mukava avata purkki, kun kaikki puikot ei ryöpsähdä syliin. Joku vaan käy sotkemassa hyvän järjestyksen näissäkin. Kukahan???

Tietsikkkahuoneeni lattia oli tänään varattuna
kitararakennusprojektiin.

Lisäksi kävin pari kertaa lenkillä yht. n.12km sekä leivoin omppupiirakkaa ja perunarieskaa.
Olen siis nauttinut vapaapäivästä täysin siemauksin.

MUKAVAA UUDEN VIIKON ALOITUSTA TEILLE JOKAISELLE!!!

5 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Tuota siivousta saa meilläkin tehdä, monta kertaa vuodessa.
Olen ihmetellyt samaa, kuin sinä.
Että kuka kumma sotkee hienon järjestykseni.
Eikä meillä tietääkseni kukaan muu noita puikkoja, koukkuja ym. käytä kuin minä :)
Ihmeellinen juttu !!!

Mukavaa alkavaa viikkos sinulle, Ellu :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihanaa tuo huovuttaminen ja oletpa saanut upeaa jälkeä.

Päivikki kirjoitti...

Ihku ihana huivi. Voi kun mäkin osaisin järjestää puikkoni ja koukkuni.

RANTAPUIKKO kirjoitti...

Oletpa sinä ahkeroinut. Tuo huovutus on kivaa. Minäkin olen sitä muutamat kerrat kokeillut =D

Tiina kirjoitti...

Voi, olen kade tuosta siisteydestä, mulla on kaikki ihan sikin sokin... mutta neuleohjeet järjestin kyllä kansioon tänään, ehkäpä seuraavaksi puikiot ja langat ym.?