nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

lauantai 26. marraskuuta 2011

Joulukorttitalkoot aloitettu

TERVEHDYS KAIKILLE LUKIJOILLE!

Tänään olen nauttinut vapaapäivästä. Kulunut viikko oli töissä sellaista härveltämistä, että iltaisin ei paljon tietokoneella ole jaksanut istuskella. Käsityö kourassa nojatuolin syvyyksissä, siinäpä oli ajatukset hyvä päivän osalta nollata.

Viikon verran ovat joulukorttitarpeet olleet esillä, mutta ne eivät kiinnostaneet tippaakaan.
Tänään kiinnostus heräsi ja niinpä väsäsin muutaman kortin itselleni malliksi.
Tässä niitä nyt pari esittelyssä.



Lisäksi tänään:
Jouluinen paperinarukranssi sai ohuen pitsinauhan ympärilleen.

Aamulla lenkillä ollessa ei tietystikään ollut kamera taaskaan mukana, kun järven rantapolkua kävellessä näin saukon nousevan jään reunalle. Siinä se tuijotti minua ja koirulia kuin ilkkuakseen, että etpäs voikaan kuvata.

OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPUN JATKOA TEILLE BLOGINI LUKIJAT!,
SEKÄ
HYVÄÄ ENSIMMÄISTÄ ADVENTTIA!
SEKÄ
KIITOS KOMMENTEISTANNE!










7 kommenttia:

Tuta kirjoitti...

Kauniita kortteja olet tehnyt, minulla on se urakka jo takanapäin, onneksi.. kranssi on myös jouluisan kaunis..tykkään!

sirimi kirjoitti...

Kauniita kortteja! Minulla olisi korttien kirjoitusurakka huomenna. Täytyy vaan ensin valita minkä askartelemani kortin kellekin laitan. Meillä sitten huomenna joululaulut soi niin kirjoitusurakka sujuu sukkelammin :)

Anneli kirjoitti...

Kivan näköisiä kortteja olet askarrellut.
Ja kranssinkin pukenut jouluiseen asuun :)
Hyvää adventtia sinullekin :)

intsu kirjoitti...

Nättiä kortteja. Minä en ole vielä tehnyt ensimmäistäkään korttia. Voi olla,että tänävuonna turvaudun kaupan kortteihin. Ihana tuo kranssi.

Smirgeline kirjoitti...

Niin suloisia kortteja ja tekstitarratkin olet saanut kauniisti,minun meni vinksinvonksin.
Söpö jouluinen kranssi.

Tuulikki kirjoitti...

Kauniita kortteja ja hieno, jouluinen kranssi. Silloin, kun on kamera mukana ei nää mitään kuvattavaa ja kun ei ole, huomaa kaikkea kuvauksellista. Hyvää adventtiaikaa.

eikku kirjoitti...

Kauniita kortteja! Mulla on tarvikkeet odottamassa inspiraatiota ja aikaa.... viikko vielä päiväkodissa ja sit se on ohi!