nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

lauantai 19. marraskuuta 2011

Käsille lämmikettä

Julia- karamellien syönnin lomassa sain vihdoinkin valmiiksi nämä lapaset. =D))
Mallin olen kopioinut jostakin kirjaston lehdestä ja jo parina talvena olen tällä mallilla neulonut lapasia.
Langat olivat ei mieleisestä neuleesta purettuja lankoja. Itse tykkään tuosta väriyhdistelmästä, joten taitaapi tulla lempparilapaset.

Ulkona tarvii jo vähän lämpimämpää ylle, sillä kylmä viima oli seurana kun koirulin kanssa perinteisen n. 7km:n lenkin kiersimme. Pakkastakin oli jo reilut -6astetta.
Lunta ei vielä pahemmin maassa ole, mutta liukkautta kyllä.

OIKEIN RATTOISAA LAUANTAI-ILTAA TEILLE JOKAISELLE!,
käsitöiden parissa tai muuten vaan nautiskellen!!

9 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Kauniit lapaset !
Onkos ne suklaassa ? kun koko ajan olet karkkeja syönyt :D

Mukavaa iltaa ja huomista päivää !

Askartelua/Elämänmakuja kirjoitti...

Kauniin malliset kädenlämmittimet:)

Daisy kirjoitti...

Lämpimät ja kauniit !

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Mukavannäköiset lapaset!
Vai muffinsseja pitäisi sinunkin urakoida; ne valmistuvat kyllä tosi sutjakasti, kunhan saa aloitettua, joten kyllä se siitä :)
Minulla puolestaan on ollut aikomuksissa tuo joulupallojen neulominen, ja Hesarin ohjeet odottelevat kokeilua tuossa pöydällä, mutta kun on niin paljon puuhaa, ettei vielä ole ehtinyt. Toivottavasti kumminkin ennen joulua :)

Riitta kirjoitti...

Kauniit lapaset ! Mä oon huono tekemään noita kuvioneulejuttuja ;)
Liukasta on meilläkin, mutta lunta ei vielä ole näkynyt !

Tuulikki kirjoitti...

Kaunis kuvio ja hyvät värit lapasissa.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas IHANAT

Täti Sininen kirjoitti...

Upeat lapaset! Minä olen aikonut ja haaveillut tekeväni tuollaiset tähtikuviolapaset. Saa nähdä milloin saan aikaiseksi.

Miia kirjoitti...

Aivan upeat lapaset! Kaunis kuvio ja ihanat värit :)