nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

perjantai 18. marraskuuta 2011

Virallinen joulukaramellien syöntini alkoi nyt!

NYT SE ON AVATTU! JOULUKARAMELLIEN MAISTELU NIMITTÄIN. JOKA TALVI SE   ALKAA JULIA-KARAMELLEILLA JA NIILLÄ SE MYÖS JATKUU...  MINÄ NIIN TYKKÄÄN NIISTÄ!!
TÄSSÄPÄ TEILLEKIN TARJOAN VISUAALISEN NAUTINNON. TUOKSUN JA MAUN SAATTE JOKAINEN LUODA OMASSA MIELESSÄNNE!!   =D....

Lankojen ostossa olen ollut kuukauden päivät ostolakossa, mutta tänään minä sorruin...
Kai se oli tuon Julia-karkkkirasian syytä, että minä pehmenin sen verran..
Tuosta Polkka- langasta pitäisi neuloa sukat joulumuorin säkkiin.
Olin pöllämystynyt, kun katsoin tuon kerän hintaa 7,45e/kpl!
Yksiväriset seiskaveikat oli 4,95e. Noista yksivärisistä ei ole tietoa, mitä valmistunee, mutta kun ne oli niin kauniita.

Kirppismyssystä valmistui taas muutama sydän.
Tupsu oli jotenkin niin herttaisen punainen, etten raaskinut sitä poiskaan leikata.

Se on taas viikonloppu käsillä ja saa tehdä kaikkea "hyödyllistä", mielenkiintoista ja mukavaa askaretta ts. kaikkea mikä mieleen juolahtaakaan.

OIKEIN MUKAVAA ALKAVAA VIIKONLOPPUA TEILLE JOKAISELLE!


6 kommenttia:

sirkkis kirjoitti...

Vähän tuli mielihaluja vaan yritän karsia vielä pois. Nuo sydämet ovat ihanan lämminhenkisiä. Lankojen hinnat ovat kalliita, siksi katselen jos olisi tarjouksia.

Askartelua/Elämänmakuja kirjoitti...

Nam, nam herkullisia Julia nanuja,,,kauniita sydämiä olet tuunanut piposta, ne sopivat hyvin yhteen neulottujen pallojen kanssa :)
Mukavaa viikonloppua!

Daisy kirjoitti...

Juliat on mun suosikkeja, nam.

Anneli kirjoitti...

Voi sinua... tämmöiselle herkkusuulle noita karkkeja esittelet :)
On kai pakko mennä kaapille ja taittaa pari riviä suklaata !!!

Lankaa.. tottakai !!!
Oikein mukavaa viikonloppua !

Tarikka kirjoitti...

Kiitos kun sain suun makiaks.
Ihania nuo pipo sydämmet.

Tuulikki kirjoitti...

Minä sorrun aina Taloussuklaaseen ja Tummaan, jossa on jotain suklaamoussea sisällä.
Piposta tuunatut sydämet ovat kivoja. Itselläni olisi paripuoli lapasia tuunattavaksi.