nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

tiistai 13. joulukuuta 2011

Neulahuovutusta

TERVEHDYS KAIKKI LUKIJAT JA KIITOKSET KOMMENTEISTANNE (MYÖS MIEHENI PUOLESTA)!
Kitarasoitantaa meillä piisaa ja kun poika pääsee lomalle, niin sitä on vielä enemmän, sekä akustisena että sähkökitaralla.

Neulahuovutuksella syntyi taas tonttu.
 Näin pulskan nallekarhun sylissä.

Ja sitten vielä lähempää...

Saa nähdä, missä sitä on levotonta liikehdintää havainnoitu, kun minä tuota voodoo- nukkeani eli huovutustonttuani neulalla tökiskelin. =D
Omat sormeni ovat taas vähän aristavat, että tietää taas tehneensä jotakin.

Huomenna taas aletaan viikkoa kääntää kohden viikonloppua.

OIKEIN HYVÄÄ VIIKON JATKOA TEILLE JOKAISELLE!

9 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Ihana tonttu, on jotenkin ujon näköinen !
Minulla on päätä vihlonut, johtuisikohan tuosta sinun woodoostasi :D

Kyllä vaan huomenna on jo ke, ja l... lähestyy !
Sitten ensi viikosta olen tilannut sellaista, että aika kulkee kaksi viikkoa tosi hitaasti.
Siis varaudu siihen :D

Anneli kirjoitti...

Ai niin unohdin... oletkohan sinä Ellu käsittänyt tuon neulahuovutuksen väärin. Ei sillä neulalla omiin sormiin pistellä :D

intsu kirjoitti...

Vekkuli tonttu siellä on syntynyt. Minä viime jouluksi huovutin parikin tonttua,toisen neulahuovutin ja toisen pesukoneessa. Pitäiskin ottaa ne esille.

sirkkis kirjoitti...

Suloinen tonttu ja tuon nallen syleilyssä melkein katoaa.

Askartelua/Elämänmakuja kirjoitti...

Söpönen tonttu..tuota neulahuovutusta minä en osaakkaan:)

Päivikki kirjoitti...

Viehättävä, hieman ujo pieni tonttupoika.

Saga kirjoitti...

Hivenen on terävä tuo neula, jos sillä sormiaan alkaa naputtelemaan. Itse olen ongelman ratkaissut niin, että käytän ainakin parissa sormessa ihan kunnon vanhanaikaista sormustinta. Se auttaa.

eikku kirjoitti...

Ihana tonttu!

Sirutuuli kirjoitti...

Onpas söpö tonttu!