nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

tiistai 28. helmikuuta 2012

Pitsijakku

Tervehdys teille kaikille!

Ainakin muutaman vuoden ehtivät tämän neuleen lankakerät olla kaappien kätköissä, ennenkuin ne valmistuivat pitsijakuksi.
Ei pääse oikeuksiinsa hengarissa roikkuen.

Vielä pitsikuviota lähempää....

pääntien seutu

Langan vyötteet olivat kadonneet, joten langan nimi on täysi arvoitus. Paljon samantyyppistä neuloa kuin Miami, mutta ei se sitä ainakaan ollut.
 Ohjeeseen oli käytetty Novitan Samos- lankaa.
Mallin jakkuun otin Novitan kesä  2007 lehdestä.


Talviloma lähenee....
Vielä kolme päivää töitä ja sitten....

MUKAVAA HUOMISTA KARKAUSPÄIVÄÄ!!

10 kommenttia:

sirkkis kirjoitti...

Kaunis jakku ja mukavan kevyen näköinen

Saga kirjoitti...

Kaunis tuo on jopa henkarin päällä. upea kuvio.

Anneli kirjoitti...

Kauniin värinen.
Minulla on vaaleanpunainen ja farkunsininen tuolla samalla mallilla tehty :)

Voi sinä onnellinen, koko loma vielä edessä. Minulla jo kaksi päivää takana. Mutta on tämä vaan kivaa, kun saa virkkailla aamusta iltaan :)

Jaksamsta vielä vähän :)

Hilkka kirjoitti...

Kaunis jakku ja kiva väri!

eikku kirjoitti...

Kaunis villatakki! Minulla jo kaksi päivää mennyt lomasta......liian nopeasti menee aika!

Päivikki kirjoitti...

Kaunis pitsimalli.

Askartelua/Elämänmakuja kirjoitti...

Kauniskuvioinen pitsijakku ja on aivan ihanan näköinen:-

Saraheinä kirjoitti...

Kaunis ja keväinen jakku!

Helena kirjoitti...

Kiva malli ja nätti väri. Oon katsellut just tuota mallia itsekin tekolistalle!

Helena kirjoitti...

Kiva malli ja nätti väri. Oon katsellut just tuota mallia itsekin tekolistalle!