nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

keskiviikko 19. syyskuuta 2012

94:n silmukan kirous

HEI!

Minua vaivaa joku purkamisen syndrooma. ???? Sillä aloitan minä mitä tahansa käsityötä nykyään, niin vähän ajan kuluttua huomaan tehneeni jotakin aivan muuta kuin mitä suunnitelmani oli tai ohje neuvoi.
Harmi, kun en hoksannut kuvata äskettäin tekemääni koiraneuletta, sillä siinäkin vilkaisin ohjetta ja sen jälkeen jatkoin kauluksen valmiiksi. Ihmettelin sitten kauluksen outoutta ja ohjeen tarkistuksen jälkeen hoksasin tehneeni vähän ylimääräisiä sepustuksia. Ja eikun purkamaan.....

No, nyt aloitin neulomaan kirjoneulepuseroa ja nyt kiusana on lisäksi joku 94 s:n kirous. Minun pitäisi neuloa helman resori 104:llä silmukalla ja näin on käynyt nyt kolme kertaa.
Nimittäin olen luonut silmukat. Laskenut 104 s. ja aloittanut neulomisen. No vähän ajan kuluttua tarkistan ja silmukoita onkin 94!!??  Jostakin syystä tuo laskutaito ja keskittyminen silmukoihin tökkii.

No nyt aloitin taas jo kertaalleen kerran puretun kerän luomisen silmukoiksi.
 
Nyt niitä on 104. Se on tarkistettu moneen kertaan.

Vieressä ilkkuu silmukoille 94 s:n neuleen aloitus. Laittaisinko sen kehyksiin????


MUKAVIA SYYSKUUN PÄIVIÄ!

SE ON HUOMENNA JO TORSTAI.
NO, tänään aamupäivän elelin jo torstain tunnelmissa, että taas sitä huomenna kituutetaan uudemman kerran.

6 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Onpas outoa !!!
Miten voi useamman kerran käydä samoin ?
No nyt se onnistuu :)

Ihanaa kun on torstai, se viikon helpoin päivä ja perjantaina on sitä kässää 4 tuntia.
Alku viikko on se raskas.
Olen kyllä ollut ihan sippi iltaisin !!!

Jaksamista !

Siskohanne kirjoitti...

Joskus sitä vain laskee väärin saman asian monta kertaa, lopulta se sitten kuitenkin aina onnistuu. Hyvää loppuviikkoa sinulle!

Helena kirjoitti...

Kyllä tuo purkaminen on mullekin tuttua, toivotaan että nyt aloitus onnistuu!

Sartsa kirjoitti...

Jos vaikka hyppäsit 3kympistä suoraan 4kymppiin? :) Välillä ei vaan onnistu. Se on smurffin laki!
Minun puolesta tää torstai sais alkaa huomenna uudelleen, kun minul on vapaapäivä. Vaikka toisaalta tää migreenikin sit alkais taas alusta..

enkulin käsityöt kirjoitti...

Joskus vain tökkii. No hyvä että sinnikkäästi yrität uudestaan. Minä tein kerran palmikkoneuletta hyvän matkaa ja huomasin, että alussa yksi palmikko meni väärään suuntaan. Purkuhommiksi minullakin meni.

Anneli kirjoitti...

Voi sua :))
Ei se ole anopin vika, se että kaikki on pullukoita. Huomenna kuulet että joku muu on "syyllinen" :DD

I H A N A A että pian alkaa viikonloppu !
Minä olin tänään aamusta ihan perjantaissa... mutta kai se on vielä huomenna töihin raahauduttava :)

Yritetään vielä jaksaa !!!