nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

No, nyt se valmistui

HEI PITKÄSTÄ AIKAA!

Tämä tietokone on taas pysynyt suljettuna. Ei vain ole puhtia ollut niin paljoa, että olisi blogivierailuille saatikka omassa blogissa edes tullut piipahdettua.

Jokin aika sitten esittelin tunikavirkkauksen jonka valmistuksen aikana ajatukset oli ollut ties missä.
No, nyt olen vihdoin saanut tunikan valmiiksi. ( Piti kyllä vieläkin kerran purkaa, kun virkkasin sivusaumat päällipuolelle.)

Tässä tämä kovan onnen tunikani nyt on.

                                                   edestä

takaa samanlainen

Malli on desing- Ellu. =)
Lankana Novitan Miami.
Kauhistus kun näyttää niin leveältä, vaikka kyllä tuo peruskokoa  38 vastaa.


Tässä helmapalaset lähempää


Tykkään tästä tunikasta, sillä siinä on niitä minun lempparivärejä.



MUKAVAA ALKANUTTA SYYSKUUTA TEILLE JOKAISELLE!



7 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Moi Ellu !
Kiva kun olet jaksanut virkkailla. Toivottavasti on jo parempi olo !

Tunika on oikein kaunis kukkahelmoineen. Ja varmasti tuo pääsee päällesi, monta kertaa.
Eikä muutes näytä leveältä.

Minä laitoin aamulla yhden liivin päälleni, mutta kun katsoin peiliin.... se levensi minua niin, että vaihdoin toisen vaatteen :D

Pian on taas viikonloppu, mukavaa ja rauhallista jatkoa !

sirkkis kirjoitti...

Kiva tunika

Leena kirjoitti...

Toihan on nätti! Olet sinä sinnikäs, kun jaksat purkaa ja tehdä. Mulle käy yleensä niin, että koko työ lentää muistojen joukkoon jos menee pieleen. Mulla ei ole pitkäjännitteisyyttä.

Jaana kirjoitti...

Olen tullut vuosien varrella, joita on jo PALJON ,tulokseen ettei se ole työ eikä mikään mitä ei pureta välillä, Liikaa valmistuisi kaikkea jos ei olisi purkuoperaatioita =)

eikku kirjoitti...

Kauniin tunikan olet tehnyt! Minullakin on ollut hiljaiseloa tän bloggaamisen kanssa, mutta yritän taas innostus asiasta!

mate kirjoitti...

Siitähänä tuli komia. Se harmitta kun joutuu purkamaan, mutta kun sen on tehnyt ja saanut uudellen valmiiksi, niin saa olla tyytväinen työhönsä. Nimimerkillä "kokemusta on".
Hyvää viikonloppua:)

Smirgeline kirjoitti...

Kaunis liivi, kukkahelma on raikas yksityiskohta.