nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Nappeja, helmiä ja rautalankaa

HEIPATIHEI!

Viikon loma ohi ja huomenna taas arkiaherrus alkaa.

Nappeja on minulle kertynyt jostakin syystä aikamoinen läjä ja niiden tuhoamistuskaan löytyi ruotsalaisesta askartelulehdestä idea.
Ohutta rautalankaa, nappeja ja helmiä.
                                                                                                   
Kokeilin eri alustojen päällä.


Kuvanottajalla siis minulla ei tuo kuvauspuoli ole ihan hallussa, mutta jos tästä jotakin vihiä saa, mitä ajattelin. Ketjuja pitää vain tehdä vielä useampia niin on kivemman näköinen.


Tällaista pientä näpertelyä tällä kertaa.

KIITOS IHMISET VIERAILUISTANNE!
Mukavaa, että tänne joku löytää, sillä en tätä paljon mainostele tutuille.


MUKAVAA SUNNUNTAIPÄIVÄN JATKOA!

7 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Kiva idea. Minulla on nappeja hurjat määrät, mutta on aina kiva kun löytyy omista jemmoista eikä tartte ostaa.
Toivottavasti sinulla on nyt niin paljon voimaa, että jaksat jouluun.

Kokemuksesta sanon, pidä HYVÄ HUOLI itsestäsi ♥

sirkkis kirjoitti...

Mukava idea voisi kokeilla.

Daisy kirjoitti...

Kiva nappi-idea.
Kuvaaminen on tosiaan haastavaa, mutta hyvinhän olet onnistunut.

mainamummu kirjoitti...

Kiva idea!

Ja mukavaa 111. kansainvälistä Nallepäivää!

Leena kirjoitti...

Tosi hauska idea! Ja yksinkertainen, pitäskin kokeilla...
Mukavaa viikonjatkoa!

Anneli kirjoitti...

Anteeksi etten ole vielä jaksanut vastata kirjeeseesi. Kyllä minä sen teen, kun tulee sellainen hetki. ♥

Sartsa kirjoitti...

Miäkii olen huomannu, että kun menee kellariin hetkeksi kattelemaan mitä siellä on, niin jo löytyy askartelumateriaalia. Olen käyttäny vanhoja lasipurkkeja yms.
Noi on nätit.