nalleja ympärilläin

nalleja ympärilläin

sunnuntai 16. helmikuuta 2014

"Sitku-sukat"

HYVÄÄ SUNNUNTAIPÄIVÄÄ!

Niin ja Hyvää Ystävävienpäivää teille jokaiselle blogissa piipahtajalle. En minä ole mennyt päivissä sekaisin (toivottavasti en hourikaan pahemmin), mutta päätettiin kaverin kanssa, että Ystävänpäivä on kerran vuodessa, mutta Ystävienpäivä on joka päivä. Tänä vuonna tuon 14.2- päivän tohinat aloitettiin minun toimintaympyröissä jo edellisellä viikolla ja niinpä kyseisenä päivänä olin jo väsynyt koko touhuun. Siispä kapinoin vissiin......

Käsityörintamalla tuli valmiiksi sitku- sukat.
Hups!, huomaan, että ovat höyryttämättä!!!

 Tämä sitku on sana jota käytän esim. silloin jos selailen käsityölehtiä ja löydän sieltä mukavia malleja. Sitku= sitten kun........
Samaa sanaa käytän leivontaohjeen löytäessäni tai kun suunnittelen jotakin vähemmän tärkeää kotihommaa.
Paljon käytetty sana siis minulla!!!

Tämä malli löytyi Novitan sukkalehdestä ja heti silloin tuli tunne, että nuo pitää tehdä sitku....

Jalasta ei saa sitten millään siroa kuvaa jos kengän koko on 40<

vielä sivusta...



Täällä vallitsee mukava parin pakkasasteen talvisää. Iltapäivälle on luvattu lumisadetta. Hiihtolunta minä kaipailenkin vielä lisää. Latukilometrejä on vielä 0km.


MUKAVAA PÄIVÄN JATKOA!



9 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Ihanat Sitkusukat ♥
Minä en myöskään siitä ystävänpäivästä kummemmin tykkää. Olen samaa mieltä että ystävänpäivä on joka päivä :)

Kiva kun sinulla loma häämöttää. Ja loppukevät meneekin sitten vauhdilla. Nyt on kyllä mennyt elokuun lopusta sellaista vauhtia, etten tiedä mikä päivä millonkin on. Mutta onneksi se ei saikulla ole niin tarkkaa.

Koita vielä jaksaa pari viikkoa ♥

kosotäti kirjoitti...

Tosi hauskat nuo sitkusukat:)))

sirkkis kirjoitti...

Ihanat sitku sukat ja hauskan näköiset.

intsu kirjoitti...

Kivan näköiset sukat. Minäkään en varsunaisesta ystävänpäivästä niin perusta. se on kauppiaitten juttu,jolla koettavat meitä höynäyttää. Ystäväthän on tärkeitä joka päivä.

mate kirjoitti...

Onpa komiat "sitku sukat".
Meillä on muutama hyvä ystävä joiden kans on ystävänpäivä joka päivä, se on upeaa ☺
Hyvää ystävänpäivää Sinulle tänä maanantaina ♥

mate kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sartsa kirjoitti...

Hyvältä näyttää tossakin värissä. Tein äskettäin mustat ite.
Miä sitkuttelen nykyään joka asiassa. Askartelukaappi pullottaa, lanka-, kangas- lehti ja vaikka mitkä varastot pullottaa, ku ostelen sitku -idikset mielessä. Sitä sitkua ei vaan tuu..

Leena kirjoitti...

Voi miten hyvin tunnen tuon "sitku-taudin", minä liitän siihen usein vielä "mutku...". Vaan ihanat sukat olet saanut aikaiseksi!
Ystävänpäivästä olen samaa mieltä kanssasi!

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.